واقعیت افزوده در تبلیغات

واقعیت افزوده در تبلیغات

واقعیت افزوده در تبلیغات

واقعیت افزوده در تبلیغات

یک راه برای اتصال افراد با برند ها این است که یک تجربه خاطره انگیز را ایجاد کنید. استراتژی های تبلیغاتی و بازی هایی که از AR یا واقعیت افزوده استفاده می کنند توانایی ایجاد چنین تجربه ای را با ایجاد تعامل شخصی با مصرف کننده دارند. اتصال فوری و حسی مبتنی بر نام برند  و مصرف کنندگان از طریق AR باعث ایجاد تعامل عاطفی می شود.

 تبلیغات هوشمند ar

مثال واقعیت افزوده در تبلیغات

به طور مثال فرض کنید که کودکی با دیدن فیلم یک گاو روی پاکت شیر به خوردن شیر علاقه مند شود و برند در ذهن مخاطب و مشتری ماندگار شود مطمئنا در آینده واقعیت افزوده به پایایی و ماندگاری تبلیغات کمک میکند و از طرفی با توجه به هوشمند شدن بشر در جوامع آینده ارتباز موثر و هوشمند تبلیغات جای کار برای پیشرفت واقعیت افزوده را میگذارد و بدون شک سهم بزرگی از بازار تبلیغات را خواهد داشت. هنگامی که مصرف کنندگان می توانند اشیاء مربوطه را در نسخه افزوده شده از دنیای خود ببینند، ارتباطات عمیقی با نام تجاری ایجاد می کنند که حتی زمانی که از پلت فرم AR استفاده نمی کنند، رونق می یابد.

واقعیت افزوده برند

استفاده از AR یک راه نوآورانه برای قرار دادن تصاویر برند در خط دید کاربر است و ایجاد تشخیص نام تجاری و ماندگاری در ذهن مخاطب و مشتری است. این به ویژه برای شرکت هایی که در صنعت خود برای اولین بار از مزایای AR استفاده می کنند موثر است و راه های جدیدی که می تواند پاسخ های مصرف کننده را با انگیزش و ایجاد تقلا برای خرید برند و محصول بدهد شما فرض کنید که روی تبلیغ بزرگ بنر شرکت ادیداس در ورودی پمپ بنزین و در صف انتظار با گرفتن دوربین جستوجگر تصاویر برند ادیداس تبدیل به فیلم گل زدن کریستیانو رونالدو شود و این باعث میشود که همیشه در ذهن مخاطب بماند و تعامل عاطفی با مشتری برقرار میکند .

آینده واقعیت افزوده

همانطور که تکنولوژی تغییر می یابد،انسانها و یا به نوعی مشتری ها هم به دنبال پویایی و تنوع میباشند و تغییر کنند و برای خرید محصولات باید تغییر حتی در تبلیغات را حس کنند، شرکت ها باید راه های نوآورانه ای را برای به دست آوردن دید بهتری پیدا کنند. واقعیت افزوده یک فرصت منحصر به فرد برای ارتباط با مشتریان فراهم می کند به طریقی که چاپ سنتی، رادیو و تلویزیون در آینده نمیتواند جوابگوی نیاز تغییر و تحول باشد. برندهایی که در کمپین های تعاملی AR سرمایه گذاری می کنند، می توانند به سرعت به تعداد زیادی از مصرف کنندگان دسترسی یابند، بیشتر با خریداران آینده نگر ارتباط برقرار می کنند و به راحتی انگیزه کاربران را برای تعامل با مارک های خود به صورت مکرر ایجاد می کنند.

نویسنده :احمد یزدانی

منبع:njit

کلمات کلیدی:واقعیت افزوده در تبلیغات,مثال واقعیت افزوده در تبلیغات,سفارش واقعیت افزوده,واقعیت افزوده برند,تبلیغات هوشمند,تبلیغات هوشمند واقعیت افزوده,ای آر,برند هوشمند

 

واقعیت افزوده در تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *